Informații despre investiție

Nume: Metrou Dubai
Locație: Dubai, Emiratele Arabe Unite
Investitor: Roads and Transport Authority (Dubai)
Data realizării: 2009
Constructor: Al Ghurair Investment Group

Proiect

Metroul Dubai (Arabic مترو دبي‎‎) este o rețea de metrou fără șofer, complet automatizată din Dubai, Emiratele Arabe Unite. Linia roșie și linia verde sunt operaționale, cu alte trei linii suplimentare planificate. Aceste prime două linii circulă subteran în centrul orașului și pe viaductele înălțate în altă parte.Toate trenurile și stațiile sunt climatizate, cu deschiderea ușilor pentru călători direct pe platformă. Firma de arhitectură Aedas a proiectat cele 45 de stații ale metroului, două depozite și centre de control operațional. Constructorul metroului a fost grupul de investiții Al Ghurair.

Prima secțiune a liniei roșii, care cuprinde 10 stații, a fost inaugurată ceremonial la 9 septembrie 2009, de Mohammed bin Rashid Al Maktoum, conducătorul Dubaiului. Metroul din Dubai este prima rețea de trenuri urbane din Peninsula Arabică și a doua din lumea arabă (după metroul Cairo) sau a treia. În aprilie 2015 a fost anunțată o extindere majoră a liniei roșii pentru a adăuga 15 km de cale pentru a o extinde de la Ibn Battuta la șantierul Expo 2020. Până în anul 2016, metroul din Dubai era cea mai lungă rețea de metrou fără șofer complet automatizată din lume, cu o lungime a traseului de 75 de kilometri (47 ml), fiind recunoscută de Guinness World Records în anul 2012.

Construcție

Planificarea Metroului din Dubai a început sub directiva conducătorului Dubaiului, care se aștepta ca alte proiecte să atragă 15 milioane de vizitatori în Dubai până în anul 2010. Combinarea dintre o populație în creștere rapidă (se estima că va ajunge la 3 milioane până în anul 2017) și o aglomerație severă a traficului a necesitat construirea unui sistem feroviar urban care să asigure o capacitate suplimentară de transport public, să ușureze traficul auto și să asigure infrastructura necesară pentru dezvoltarea suplimentară.

În mai 2005, contractul de proiectare și construcție de 12,45 miliarde AED / 3,4 miliarde de dolari SUA a fost acordat lui Dubai Rail Link (DURL), consorțiu format din companii japoneze, inclusiv Mitsubishi Heavy Industries, Mitsubishi Corporation, Obayashi Corporation, Kajima Corporation și firma turcă Yapi Merkezi, iar contractul de servicii de Management de proiect („Inginerul”) și de Management în construcții a fost atribuit unei întreprinderi mixte francez-americane între Systra și Parsons Corporation. Prima fază acoperă 35 de kilometri (22 mi) din rețeaua propusă, inclusiv linia roșie care a avut termenul de finalizare în septembrie 2009. Linia verde a avut termenul de finalizare în iunie 2010.

Capsulele prin înfiletare Rawlplug R-CAS-V-16 aprobate de Systra pentru Shanghai Issey au fost instalate pe substratul aplicațiilor de acoperire pe toate stațiile (Roșu, Verde). Instalarea lor a fost precedată de o serie de teste care confirmă cea mai înaltă calitate a fixărilor Rawlplug. Costul de construcție al proiectului Metro Metro din Dubai a crescut cu aproximativ 80% de la 15,5 miliarde AED / 4,2 miliarde USD până la 28 miliarde AED / 7,8 miliarde USD.

Produse folosite

R-CAS-V Premium Vezi detalii

Galerie

* Numele clădirilor sau construcțiilor, și de asemenea pozele în care sunt prezentate pot fi înregistrate ca mărci comerciale pe numele terților. Rawlplug nu este proprietarul mărcilor comerciale menționate și nu revendică niciun drept asupra acestora. Informațiile și materialele publicate provin din www.rawlplug.com

* Names of the buildings or engineering constructions as well as pictures presenting them may be registered as trademarks in the name of third parties. Rawlplug is not an owner of said trademarks and claims no rights thereto. The published information and materials come from www.rawlplug.com